תבע את המאייר של החרד"קים וכעת מגן על קיצוני 'העדה'

כשנשאל למה העדה החרדית שכרה אותו אחרי שניסה לעצור את קמפיין החרדקים השיב כי "השקפת העולם שלי לא מעניינת אותם - הם רוצים תוצאות"
ארי וידר 3 Comment on תבע את המאייר של החרד"קים וכעת מגן על קיצוני 'העדה'

עו"ד מנחם שטאובר שבעת שירותו בצבא הוא ספג השפלות ויריקות על רקע קמפיין ה'חר"דקים' ואף תבע את המאייר מייצג את הקיצונים בעדה החרדית אשר מתנגדים לגיוס לצבא והוא גם מבין אותם

כשנשאל למה העדה החרדית שכרה אותו אחרי שניסה לעצור את קמפיין החרדקים השיב כי "השקפת העולם שלי לא מעניינת אותם - הם רוצים תוצאות"
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד מנחם שטאובר בא מבית חרדי ושירת בצבא. בעת שירותו בצבא הוא ספג השפלות ויריקות על רקע קמפיין ה'חר"דקים', שהסית נגד חיילים חרדים. בשעתו אישר לו צה"ל לתבוע את מאייר הקמפיין והוא התלונן בפני היועץ המשפטי לממשלה על אזלת היד של המשטרה. באופן תקדימי הורשו קצינים וחיילים להעיד בתביעה ששטאובר הגיש. בתביעה דרש פיצוי כספי של 30 אלף שקל, לצד התחייבות מהמאייר להפסיק להשתתף בקמפיין המסית.

עברו שנים מעטות, ועתה מייצג עו"ד שטאובר על אזרחי דווקא את הקיצונים בעדה החרדית אשר מתנגדים לגיוס לצבא. והוא גם יכול להבין אותם.

בראיון שהעניק למקומון ידיעות בירושלים נשאל עו"ד שטאובר האם אינו מרגיש סתירה בייצוג? והשיב כי "לפי השקפת העולם החרדית, שאני מצליח להבין אותה, לבחורים האלה אין מה לחפש בצבא". עו"ד שטאובר אף אומר כי "אתה נכנס חרדי לכל דבר ולא יוצא משם חרדי. אתה עובד בסביבת נשים ונחשף לתכנים שבוודאי משפיעים לרעה".

 כשנשאל למה העדה החרדית שכרה אותו אחרי שניסה לעצור את קמפיין החרדקים השיב כי "השקפת העולם שלי לא מעניינת אותם – הם רוצים תוצאות".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    תראו לאן הגענו, אפילו השוליים של הציבור החרדי כבר מבינים את ה"קיצונים" ויש עוד אנשים מתוכנו שעוצמים את העיניים אל מול מסע החילון הנוראי.

  2. 2

    היינו הודאת בעל דין כמאה עדים אשרי חלקו שעושה תשובת המשקל